پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۱۰۴
چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

فکرشهر: آئین تکریم و معارفه امام جمعه شهر وحدتیه با حضور مردم، مسئولان در حسینیه اعظم این شهر برگزار و حجت الاسلام ولی صمصامی به عنوان امام جمعه شهر وحدتیه معرفی شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام یعقوب بهمیاری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر سه‌شنبه‌شب در این آئین با قرائت حکم انتصاب حجت الاسلام ولی صمصامی به امامت جمعه شهر وحدتیه از زحمات و تلاش‌های حجت الاسلام موسوی بابت حضور و تلاش یک دهه در این سنگر تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم نماینده مردم دشتستان، امام جمعه دشتستان، امامان جمعه اسبق و جدید وحدتیه و شهردار وحدتیه به ایراد سخنرانی پرداختند.

در این آئین که در محل حسینیه اعظم شهر وحدتیه برگزار شد علاوه بر حضور شهروندان مؤمن و ولایت مدار، مدیران و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، نماینده انقلابی شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر، مشاور استاندار، ائمه جمعه شهرهای برازجان، سعدآباد، دالکی، آبپخش، شبانکاره، آبدان و....، معاون سیاسی فرماندار دشتستان، بخشدار سعدآباد، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان و جمعی دیگر از مسئولین استانی، شهرستانی، بخشی و شهر وحدتیه حضور داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر